Segíthetünk? +36 30 2609 515, +36 30 3858 903
  Ingyenes szállítás
Termékkereső

Vásárlási információk

Üdvözöljük Önt a CONTACT.HU online áruházában!

Bemutatkozás

Contact D Bt tulajdonosa és üzemeltetője a Porzsakcentrum.hu és a Contact.hu áruházaknak.

Alapvető filozófiánk a kezdetektől fogva az volt, hogy kimagasló ajánlatokat, minőségi termékeket és kedvező árakat kínáljunk vásárlóink számára. Ügyfeleink élvezhetik, széles termékválasztékunkat, ingyenes szállítás lehetőségét, felhasználóbarát navigációt, egyszerű vásárlási élményt és páratlan ügyfélszolgálatot.

A www.contact.hu online áruházat a Contact D Bt. üzemelteti

  • Neve: Contact D Bt
  • A cég képviselőjének neve: Kovács Zoltán
  • Adószám: 27255052-2-19
  • Cégjegyzekszám: Cg. 19-06-502648
  • Üzlet/telephely címe: 8200 Veszprém Ady E. út 7/B
  • Telefon és fax: +36 30 2609 515, +36 30 3858 903, +36 88 329 232
  • A cég a Veszprém Megyei Bíróság, mint Cégbíróság által lett bejegyezve.

ugrás a lap tetejére

Ügyfélszolgálat

A contact.hu a vevői igények kielégítésére vevőszolgálatot működtet, melyet a vevők a következő módokon érhetnek el:

  • Postai úton: Contact D Bt 8200 Veszprém Ady E u. 7/B
  • Telefonon (H-P: 8.00-16.00): +36 30 2609 515, +36 30 3858 903 (mobil), fax: +36 88 329 232
  • Elektronikus úton: kapcsolat@contact.hu
  • Ügyfélszolgálati űrlapon keresztül. Üzenet küldése

A megrendelések feldolgozása és szállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.

ugrás a lap tetejére

Általános tudnivalók

A Contact.hu online webáruház működését, az áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.


A megrendelések feladása a Contact.hu online áruházban elektronikus úton lehetséges. Vásárlóink részére rendeléseikkel kapcsolatos tájékoztatásokat szintén elektronikus úton küldjük el..Az áruházban a vásárlás gyors és egyszerű nincs szükség regisztrációra, kivéve a viszonteladó partnereiknek, lásd Regisztráció viszonteladóknak

Online áruházunkon keresztül történt megrendelés leadásával vásárlási szerződés jön létre mely írásban megkötött szerződésnek minősül a Contact D Bt és a megrendelést leadó magánszemély vagy cég között. A szerződéskötés nyelve magyar. A vásárlási szerződést a Contact D Bt írásban megkötött szerződésnek tekinti, melyet iktat. Az áruházon keresztül leadott megrendeléseket elektronikus formában az áruház automatikusan tárolja így a vásárló szükség esetén visszanézheti kérésére a megrendeléséről másolatot küldünk elektronikus formában.

ugrás a lap tetejére

Szállítási és fizetési feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a megrendelését követő telefonos egyeztetés után (amennyiben szükséges) néhány napon belül átveheti.

Szállítás:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli, ennek mértéke vidéki és budapesti vásárlóinknak egységesen max. bruttó 990 Ft.

Bruttó 5000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES házhozszállítást biztosítunk az ország egész területén.

A számlázási cím mellett külön szállítási címet is van lehetőség megadni, ennek megfelelően változtatható, hogy otthonába vagy munkahelyére, esetleg egy másik címre kéri az aktuális megrendelés szállítását.

Figyelem! A mobiltelefonszám megadása fontos, melyen a futárszolgálat el tudja érni majd a csomag szállításakor. Természetesen a mobiltelefonszámát egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag, a megrendeléssel kapcsolatban hívjuk, amennyiben ez szükséges!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás előtt, szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot!

Fizetési módok:

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót.

Fizetés postai utánvéttel:
Az utánvét összegét Ön a csomagot átadó postásnak ill. futárnak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget. A számlát a Contact D Bt állítja ki, a szállítás költsége külön tételként jelenik meg rajta.
Fizetés banki átutalással:
Ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, kiállítjuk Önnek az átutalásos számlát. Az árut akkor tudjuk kiszállítani, ha bankunk látja az átutalt összeget.

ugrás a lap tetejére

A vásárlás folyamata

Internetes áruházunkban a rendelést igyekeztünk minél egyszerűbbre készíteni. A rendelési folyamat 3 lépésből áll.

  1. A termék kiválasztása és behelyezése a kosárba
  2. Szállítási és számlázási adatok megadása
  3. A rendelés véglegesítése, megerősítése

A megrendelés leadását követően 48 órán belül visszaigazoló emailt küldünk Önnek, melyben tájékoztatjuk a rendelés rögzítéséről. Ennek az e-mailnek a hiányában a vásárló mentesül az ajánlati kötelezettsége, vagyis a vásárlási kötelezettsége alól.

Minden oldalon a felsorolt termékek mellett egy kosarat ábrázoló gomb látható, amelyre ha rákattint, az adott terméket a kosarába teheti. Természetesen meggondolhatja magát, és a törlés gombbal bármely terméket kiveheti a kosárból. Válasszon ki annyi terméket, ahányat szeretne megrendelni, és helyezze őket a kosarába.

A Kosár oldalon tekintheti meg a fizetendő végösszeget, amely a szállítási költséget is tartalmazza. Itt módosíthatja megrendelését: kivehet egyes termékeket a kosarából és növelheti a darabszámot. Amennyiben egy termékből több példányt szeretne vásárolni, kattintson többször a mennyiség alatti "+" gombra.

A "Fizetni szeretnék" gomb megnyomásával szállítási és számlázási adatok oldalunkra jut, ahol az űrlap pontos kitöltésével adhatja meg a szállítási és számlázási adatokat. Alapértelmezésben a két cím ugyanaz, de lehetőséget biztosítunk arra, hogy a számlázási címtől eltérő szállítási címet adjon meg.

A megjegyzés mezőt kitöltve lehetőség szerint információt adhat meg a termékkel ill. rendeléssel vagy a szállítás módjával kapcsolatban. ( pl. Kérem szállítás előtt telefonáljanak. Köszönöm ) ezen információt rendelés összeállítása közben olvassák kollégáink. Kérjük, hogy mindig röviden, lényegretörően fogalmazza meg megjegyzését. További információkra, kérdésekre, ügyfélszolgálatunkon kaphat választ.

Az utolsó lapon megerősítésként összegezzük az Ön által választott termékeket, és a fizetendő végösszeget. Kérjük ellenőrizze a megadott adatokat. A "Termékek megrendelése" gombbal fejezheti be, és adhatja le rendelését. A csomagban minden esetben kiküldjük az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát, melyen a megrendelt termékek tételesen szerepelnek.

A rendelését követő percekben automatikusan megérkezik a megadott e-mail címre a részletes megerősítés. Ez a visszaigazolás azt nyugtázza, hogy megrendelése eljutott ügyfélszolgálatunkhoz. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van.

ugrás a lap tetejére

Adatbeviteli hibák javítása

Az adatbeviteli hibák javítására a "Termék megrendelése" gomb megnyomása előtt van lehetősége.

A vásárlás folyamán a megadott adatokat esetleges adatbeviteli hibákat bármikor módosítani tudja a vissza, az adataim módosítása vagy törlés gombokkal.

Az oldal tetején található folyamatdiagramon lehet a javítani kívánt lépésre visszalépni. A kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, módosítható vagy törölhető.

A kiválasztott, kosárba tett áru fajtáját mennyiségét változtatni, vagy törölni tudja a " +,- " és a törlés gombokkal.

A személyes és szállítási, számlázási adatokat a megrendelés véglegesítése előtt a vissza vagy az adataim módosítása gombokra kattintva tudja módosítani.

Ha a megrendelése leadása után észlel adatbeviteli hibákat, javításra akkor is van lehetőség ügyfélszolgálatunkon keresztül, így a megrendeléseit kérésének megfelelően módosítjuk.

ugrás a lap tetejére

Jótállás, szavatosság

Az eladó az általa eladott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát, illetve szavatosságot vállal.

Az eladó jótállási és szavatossági felelősségére a polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Tartós fogyasztási cikkek esetében a kötelező jótállás 1 év. A jótállás időtartama termékenként eltérő lehet, ezt a termék adatlapján a jótállási jegyen ill. csomagolásán jelezzük.

Abban az esetben ha termék jótállási időn belül üzemszerű használat mellett meghibásodik van lehetőség javítást vagy cserét kérni.

Jótállási igény kérelmével cégünkhöz kell fordulni.A jótállási igényt vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel és az eredeti számla egyik példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg.

A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után

A jótállási időtartam a vásárlás napjával, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontjával kezdődik.

Jelentős kellemetlenségek elkerülése végett minden esetben törekszünk arra, hogy a kijavítás vagy kicserélés legfeljebb tizenöt munkanapon belül elvégezzük. Esetleges javítás esetén a jótállási idő újra indul.

Ha a termék meghibásodott, Önnek elég a terméket visszaküldenie a címünkre, a mi költségünkre. Önnek nincs más dolga mint ezt az igényét ügyfélszolgálatunkon jelezze, hogy a szállítást intézni tudjuk.

A termék bevizsgálása után szállítjuk Önnek a hibátlan példányt a hibás helyett. Ha már nem található a készletünkben hibátlan példány, abban az esetben, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól így ebben az esetben visszautaljuk a termék vételárát. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Ha Önnek esetleg nem felel meg a megrendelt termék, tartalmi nemtetszés miatt és másra szeretné kicserélni, akkor ezt kérem, jelezze ügyfélszolgálatunknak. A termék cseréjét szintén megteheti postafordultával de, sajnos ebben az esetben a postai költséget nem tudjuk vállalni.

ugrás a lap tetejére

Panasz és reklamáció ügyintézése

A panaszok és reklamáció bejelentésének módja a webáruház ügyfélszolgálati elérhetőségeinek bármelyike. A vásárló panaszát, reklamációját bármely elérhetőségünkön szóban (személyesen vagy telefonon) vagy írásban (e-mail, levél vagy erre a célra kialakított űrlap) jelentheti be ügyfélszolgálatunknak. Webáruházunkhoz érkezett bármilyen jellegű panaszt (szóban vagy írásban) a lehető legrövidebb idő alatt igyekszünk megvizsgálni és orvosolni. A törvény eltérő rendelkezése hiányában a beérkezett panaszokat és reklamációkat harminc napon belül mindenképpen írásban megválaszoljuk.

ugrás a lap tetejére

A vásárlástól való elállás joga, a rendelés lemondása

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően,ill. beszerzés alatt álló termékeket lemondani és a vásárlástól elállni. Ezt az szándékát kérjük jelezze e-mailen, postai úton vagy telefonon az ügyfélszolgálatunknak. Az írásban bejelentett vásárlástól való elállást érvényesítettnek tekintjük amennyiben a vásárló a nyilatkozatát határidő lejárata előtt elküldi. .

A vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia.

A sértetlen terméket küldje vissza a Contact.hu címére Contact D Bt (8200 Veszprém Ady Endre út 7/B), és a megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát a kiszállítás költségével együtt. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

ugrás a lap tetejére

Amennyiben késik a rendelés

Sajnos olykor megeshet, hogy nemzetközi beszállítónk esetleges késlekedése miatt a rendelést nem tudjuk a megfelelő határidőre teljesíteni. Ilyen esetben mindig igyekszünk a késésről és ha ismert, a szállítás új várható időpontjáról a lehető legkorábban tájékoztatni a megrendelőt. A rendelés várható szállításáról, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál. (+36 30 2609 515, +36 30 3858 903 vagy kapcsolat@contact.hu)

ugrás a lap tetejére

Vásárlói vélemények

A vásárlóink termékekhez esetleges kritikákat, ill. véleményeket fűzhetnek.
A beérkező vélemények előzetes moderálást követően kerülnek fel a termékhez. Az oda nem illő, vagy jó ízlést sértő kommentárokat töröljük.

ugrás a lap tetejére

Adatainak védelme

A Contact.hu ( Contact D Bt ) a vásárló által rendelkezésünkre bocsátott adatokat ( név,cím, telefonszám, e-mail ) a rendelés teljesítése és a rendelés feltételeinek későbbi bizonyítása, a vevővel való kapcsolattartás illetve a hírlevelünk célzott kiküldése érdekében tárolja. A kiküldött hírlevél tartalmaz leiratkozó elektronikus elérhetőséget, linket is. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el. Adatait harmadik félnek semmilyen körülmények között, nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a (Contact D Bt) alvállalkozója (pl. Sprinter Futár, Magyar Posta).

Adatkezelő:

  • Neve: Contact D Bt
  • A cég képviselőjének neve: Kovács Zoltán
  • Adószám: 27255052-2-19
  • Cégjegyzekszám: Cg. 19-06-502648
  • Üzlet/telephely címe: 8200 Veszprém Ady E. út 7/B
  • Telefon és fax: +36 30 2609 515, +36 30 3858 903, +36 88 329 232
  • A cég a Veszprém Megyei Bíróság, mint Cégbíróság által lett bejegyezve.

Adatkezelő képviselője: Kovács Zoltán

ugrás a lap tetejére

Keresés

Egy konkrét terméket keres, nincs ideje hosszasan böngészni kínálatunkat? Használja a gyorskeresőt! A minden oldalról közvetlenül elindítható kereséssel juthat el leggyorsabban a kívánt termékhez. A gyorskereső mezőbe beírhatja a termék gyártóját vagy a típusát. A keresett terméknek megfelelő termékcsoportot kiválaszthatja a menüsorból.

ugrás a lap tetejére

Speciális magazin

A Contact.hu akcióiról, és híreiről igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, speciális magazin formájában. Ezért az Ön figyelmébe is ajánljuk magazin szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe és neve megadásával iratkozhat fel. A speciális magazin igénylő űrlap kitöltésével hozzájárul ahhoz, hogy a Contact.hu (üzemeltetője a Contact D Bt.) kommunikációs célból kapcsolatba lépjen Önnel. A feliratkozás önkéntes. A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. A hozzájárulás visszavonását az alábbi email címen jelentheti be nálunk: kapcsolat@contact.hu.

ugrás a lap tetejére

 

Szerviz és kapcsolat

Vedd a neten!   Cégünk a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület tagja